

ZWROTY W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- towary są kompletne,
- towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
- towary są zwrócone w stanie niezmienionym.
W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
SKŁADNICA LILIJKA, ul. Mrówcza 243, 04-697 Warszawa, tel. 789 030 874 z dopiskiem: „Zwrot towaru”.
Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub znajduje się do pobrania. FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA
WAŻNE
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
REKLAMACJE W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:
SKŁADNICA LILIJKA, ul. Mrówcza 243, 04-697 Warszawa, tel. 789 030 874 z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji. FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA
Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
WYMIANA W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA
JAK WYMIENIĆ TOWAR ZAKUPIONY NA ODLEGŁOŚĆ?
- Spakuj produkt, który chcesz wymienić.
- Do przesyłki włóż dowód zakupu (paragon lub kopię faktury) oraz wypełniony FORMULARZ WYMIANY DO POBRANIA
KTO POKRYWA KOSZTY WYMIANY TOWARU?
- Kupujący, jeśli wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (nieodpowiedni rozmiar, kolor itp.).
- Sklep, jeśli wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (otrzymanie innego towaru niż zamawiany). Prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.
WAŻNE
Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.