Czuwaj!


Gotowy na Twoją Harcerską Przygodę?
Tylko z naszą Składnica Harcerska!
Z ogromną przyjemnością prezentujemy Państwu nową odsłonę starej Składnicy Internetowej.
U nas gwarancja najwyższej jakości produktów przy najniższych cenach. Jeśli czegoś nie ma w naszym sklepie,
nie oznacza to, że tego nie załatwimy. Nie martw się,
dołożymy wszelkich starań, by znaleźć to za Ciebie.
Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROTY W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • towary są kompletne,
  • towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
  • towary są zwrócone w stanie niezmienionym.

W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

Paweł Kleszczewski Plac Piotra Szembeka 4/U2 04-142 Warszawa z dopiskiem: „Zwrot towaru”.

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub znajduje się do pobrania TUTAJ.

WAŻNE

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.

 

REKLAMACJE W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

Paweł Kleszczewski Plac Piotra Szembeka 4/U2 04-142 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Formularz reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

 

WYMIANA W SKŁADNICA HARCERSKA LILIJKA

JAK WYMIENIĆ TOWAR ZAKUPIONY NA ODLEGŁOŚĆ?

  1. Spakuj produkt, który chcesz wymienić.
  2. Do przesyłki włóż dowód zakupu (paragon lub kopię faktury) oraz wypełniony formularz wymiany.

KTO POKRYWA KOSZTY WYMIANY TOWARU?

  • Kupujący, jeśli wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (nieodpowiedni rozmiar, kolor itp.).
  • Sklep, jeśli wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (otrzymanie innego towaru niż zamawiany). Prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.

 

WAŻNE

Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl